Gymkort och mystiskt paket

gymkort


Nu har jag varit och laddat mitt gymkort med en ny årsperiod!

Personalen var som vanligt väldigt trevlig och jag fick 2 extra månader tack vare deras "julkampanj". Dessutom fick jag ett 3 gångers kort på köpet som jag kan ge bort. Väldigt bra eftersom P funderar på att börja träna lite med mig. Annars får jag ge det till nån annan.


I brevlådan låg en avi som meddelade mig att jag fått paket - från BELGIEN!
Jag kunde inte för mitt liv komma på vad det kunde vara först. En bomb? Sen kom jag på att Vistaprint som jag beställt visitkort från är ett internationellt företag med olika kontor i halva världen, så det måste vara visitkorten helt enkelt.
Ska bli kul att se mina helt egna visitkort! Hoppas att dom blev bra....annars sitter jag här med 500 fula visitkort och ingen braskamin.
Nä jag ska tänka positivt, dom är säkert jättefina!
Om min axel är bättre i morgon, så kanske jag tar mig ett träningspass innan tvätten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0