Kontraktsskrivning

I dag var jag på kontoret vid Olskroken och skrev under kontraktet på lägenheten!
Känns verkligen extremt skönt!
Sen gick jag till Inre Rum och bjöd på pepparkakor. Åt även en mycket god lunch på Café Coopen, Gyllenkrokens café.
Eftersom det var tisdag, så var det fisk och till den kokt potatis och champinjonsås.

Jag har också tillfrågats om att prata på en utbildningsdag för personal på en psykosavdelning på Östra sjukhuset. Jag sade ja till det, får se hur det går, men det går nog bra bara jag kommer upp på morgonen.


I dag köpte jag en ny, trevlig kalender för 2009, mycket snyggare än den gamla som var väldigt tråkig och egentligen inte så praktiskt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till kontraktet!! det va verkligen på tiden:) Kramar från kusin..

2008-11-27 @ 16:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0