Lite firande

I går kväll var jag med A och A på grannskapets restaurang Michelangelo, N kom också dit en sväng. Det var väldigt trevligt. A och N har just flyttat hit och verkar trivas bra.
Fastän jag bott här nästan två år, så har jag aldrig varit på Michelangelo, bara gått förbi, men det var ett riktigt mysigt ställe måste jag säga med trevlig personal. På sommaren har de uteservering och med tanke på att det är rätt lite traffik på vägen där, så är det säkert finemang.
Kan nog tänka mig att det blir fler besök på Michelangelo. Om morsan kommer hit, vilket hon funderar på, så kanske jag tar med henne dit.

I dag har jag bjudit in lite folk på tårta. Jag vet inte exakt vilka som kommer, men det visar sig.


Tack för alla gratulationer!

Kommentarer
Postat av: polly

trevligt sällskap o god tårta!!!

2008-11-16 @ 12:56:19
URL: http://polly.webblogg.se/
Postat av: Alex

tack för senast, det var jättetrevligt! simma lugnt tills vi ses igen...;)

2008-11-18 @ 10:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0