"Nu kör vi så det ryker!"

Rubriken är snodd från Överlevnadskonstnären, som brukar säga så!
Jag pallrade mig upp 7 idag, ovanligt för att vara jag kan man säga, men nu har jag ju gymkort igen!
Så efter frukos och kaffe knatade jag iväg till gymmet med siktet inställt på att försöka klara iaf 20 minuter på trappmaskinen och sen köra lite styrketräning.
Eftersom jag inte tränat på några månader, förväntade jag mig inte att klara så mycket, så döm om min förvåning när tidtagaren på trappmaskinen visade 20 minuter och jag var inte totalt slut!
Så jag körde på 10 min till, dom sista minuterna var rätt sega dock måste jag erkänna. Den blev det lite styrketräning också innan jag gick hem och duschade.
30 minuter på trappmaskinen är jag idag väldigt nöjd med måste jag säga.
Mitt rekord ligger förvisso på 75 minuter, men då hade jag tränat 3 ggr i veckan i flera månader.

Nu över till det tråkiga....tvättid om 20 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0