Utskick och 2 cm

I dag var jag på Inre Rum-kontoret och fixade lite med utskick av vår tidning "inblick - i Inre Rum".
Det är en massa tidningar som ska ut och en hel del att fixa. Jag är väldigt tacksam för kuvärt som man inte behöver slicka klister på kan jag säga! Självhäftande är verkligen bäst!
Vi lyckades till slut komma på ett tema till nästa nummer också - Behandling! Vi vet inte riktigt när det kommer, men det kommer iaf.

Sen traskade jag de ca 3,2 kilometrarna hem i raskt takt på ca 30 minuter.
Sen jag gick med i viktklubb för 3 veckor sedan har jag inte gått ned så där himmla mycket, dock har mitt midjemått minskat med 2 cm och det är ju inte så dumt det heller.

Kommentarer
Postat av: polly

ah. bra med midjeminskning!! pepp pepp

2008-11-04 @ 09:17:32
URL: http://polly.webblogg.se/
Postat av: Anna-Lena

hej söt. vikt säger ingenting egentligen. muskler och vatten väger mer än fett. man kan vara smal.och väga mycket . om man har mycket muskler. kram

2008-11-04 @ 11:40:32
URL: http://rymdpannkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0