Vilken dag!

Inte nog med att jag får lägenhetskontraktet!
Jag pratade med min kontaktperson på psyk också, läkarintyget är klart och redan inskickat!
Det är också en väldig lättnad! Inte enbart för att det nu kanske inte blir en massa problem med FK, men också en lättnad över att min läkare gör det han ska, vilket innebär att jag inte behöver byta. För jag vill inte byta egentligen, jag gillar min läkare även om han är en aning virrig. Som jag tidigare skrivit, så har han en bra "patientsyn" och lyssnar på vad jag säger, det gör inte alla läkare tyvärr.


Den här dagen är nästan för bra för att vara sann!
Jag kanske borde väga mig också! Eller köpa en trisslott?

När kontraktet är skivet så ska jag och C dricka skumpa!
Förmodligen får jag veta när det blir kontraktsignering på måndag när jag ringer mannen hos hyresvärden.
Jag gissar på att det blir under nästa vecka, för både jag och värden är nog rätt måna om att få det gjort eftersom det snart är December.

Ej att förglömma, så blir "syrrans" flicka Cassandra hela 8 månader på söndag också!

Kommentarer
Postat av: Lena Och Totti

Köp en lott!!!! Sådana här dagar skulle du ha fler av!

2008-11-14 @ 17:33:39
URL: http://ohl.se/lena
Postat av: vnv

Hej Trisslott Hej



GRATTIS till kontraktet!!!

Glad för din skull!



/vnv

2008-11-14 @ 18:54:17
Postat av: Moster

Grattis till kontraktet och hoppas det går bra hos FK. Kram på dej

2008-11-14 @ 23:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0