Vinterfynd

I dag var jag på Klädlagret och fyndade en vinterkappa.
Jag älskar Klädlagret! Dom har en massa kläder till "outletpriser", så jag kikar in där då och då.
I dag jagade jag vinterkappa och hittade precis vad jag sökte efter! Lång, svart kappa i lite ullaktigt material till priset av 395 kr. För en fattiglapp som jag är det lite lycka i att hitta bra, billiga grejer.
Kappan hade en avtagbar fuskpälskrage, men den åkte av direkt! Jag är inget fan av fuskpäls som dessutom fäller en massa. Skall sprätta bort de små knapparna som fuskpälsen satt fast med också, sen är jag nöjd.
Ännu en rolig sak med denna kappa, är att den bara fanns i storlek 40/42.....men, jag fick på mig den och kunde knäppa alla knappar! Ändå hade jag en tjock tröja på mig också!

vinterkappa


En som inte behöver någon vinterkappa är sköldpaddan. Han nöjer sig med sin lampa.
Speciellt aktiv är han inte, men idag kikar han fram lite åtminstonne.

trött putte


Jag var även på Inre Rum idag. Den senaste tiden har fler och fler hört av sig med frågor och dyligt till Inre Rum.
Det är bra och bådar gott för Inre Rums framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0