Body Mass Index

I dag räknade jag ut mitt nuvarande BMI, det ligger på 35 nu "minimi-kravet" bmi-mässigt för gastric bypass.
Nej jag har absolut inga planer på gastric bypass! En vän ska göra det dock och därför kollade jag lite när han länkade.
Mitt BMI har varit uppe i 38!!
Men har jag lyckats minska det från 38 till 35 på ett år, så nog fan ska det gå att minska ytterligare!

Jag är väldigt träningssugen nu kan jag säga, men jag vet ju fortfarande inget om lägenheten....
Funderar på att köpa klippkort eller 3 månaderskort, så att jag inte går upp i vikt och kan komma in i träningsrutinen igen.

Kommentarer
Postat av: polly

jättesteg o sänka bmi från 38 till 35 ju! bra jobbat!! jag har gått från 30 till 25 iår =) hur e det med foten? kan du gå promenixer nu? gratis o bra träning =) pepp pepp

2008-10-02 @ 17:56:24
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0