Inför föredraget

Trots den senaste tidens depressivitet har jag gett mig fan på att genomföra mitt lilla föredrag på torsdag.
A ringde nyss och gav mig lite info om när och var, vilket var tur eftersom jag missuppfattat vart vi skall vara.
9:30 skall jag vara på plats....så det blir till att få morsan att agera väckarklocka och ringa mig tror jag. Komma upp ur sängen har liksom inte varit så lätt på sistonne.
Nåja, det tar iaf bara ca 10 min med bussen till Östra Sjukhuset, där vi skall vara, vilket är väldigt bra.
Jag ska nog spendera en del av helgen med att gå igenom föredraget, kanske ändra lite eller lägga till något, vi får se.

I dag har jag en rätt hyffsad dag, otroligt nog. I a f än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0