Helgen flög förbi

Ja så har en helg till flugit förbi. Jag second hand-shoppade ett halsband med en fjäril för 10 kr, jag gillar fjärilar.
Jag har en fjärilsring också.

Vädret har varit helt underbart den senaste veckan och nu börjar det bli riktigt grönt på träd och buskar! Väldigt fint!

Snart fyller man år också, hela 28 år men det känns rätt bra.
En tjej sa i helgen att hon inte ville fylla 20, "Då går det utför". För mig är det nog tvärt om, jag vill INTE vara 20 igen!
Jag trivs bättre nu, när jag vet vem jag är, har mer insikt och självsäkerhet, för det hade jag definitivt inte vid 20 års ålder.

Blir intressant att se om jag får nån ny granne till helgen eftersom det är månadsskifte och de förra grannarna flyttade ut under påskhelgen.

Nu är jag trött - redan, att vara ute och gå i solen tar på krafterna faktiskt....

Kommentarer
Postat av: psykiatrin.blogg.se

Hej! Har du flyttat?

Vi har lite diskussioner och sånt på G på bloggen så kom gärna in och säg din mening. Sen om du har mer citat eller din egen berättelse av psykiatrin så är du jättevälkommen!

[email protected]

psykiatrin.blogg.se

Kram P!

2009-04-29 @ 19:21:35
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0