Lim och shopping

I går köpte jag lim på Kjell & CO, det är en bra affär, nästan lika rolig som Clas O.
Det blev två olika lim att börja med som jag ska testa till labyrintbygget, vore trevligt om nått av dem funkar bra.

Skulle även träffa N i stan, som hade försovit sig. Så jag fördrev tiden med att leta efter ett nytt skärp, något jag letat efter ett bra tag nu men det är lite svårt att hitta låånga skärp som dessutom är hyffsat snygga. Till slut hittade jag ett på Kappahl iaf för en överkomlig summa. Så nu slipper jag tappa byxorna.
Mötte upp N och vi åkte till Olskroken och Klädlagret där en sväng. Sen stack vi hem till mig för jag hade tvättid. Kaffe dracks det en del också. När tvättandet var över stack vi in till stan igen för att beta av Ns shoppinglista och vi lyckades riktigt bra med det! Ävenom det innebar att vi var inne i ungefär hälften av alla butiker i Nordsatan.

Sen var vi lite trötta i fötterna.

Kom hem strax innan 20 och det kändes som om hela veckan var avbetad på en enda dag eftersom dagen var så fullspäckad.

Nu är det 10 plusgrader och solen skiner på en blå himmel, våren verkar vara här för att stanna. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0