Bananpaj!

Min nya ugn kom på plats i måndags och än så länge fungerar den riktigt bra.
I går gjorde jag bananpaj och den fick ett gott betyg av min polare som smaskade glatt.

Från Inre Rum kan det rapporteras att utställningen börjar ta form på plats på Naturhistoriska muséet!

Just nu är jag proppmätt och undrar lite varför Ica-pizzorna är så stora och varför jag dumt nog åt upp nästan hela??
I dag avverkades tvättstugan och trots mina tvättstugenojjor, så gick det hela enligt planen.
I morgon ska jag till min läkare och babbla lite. Sen blir det förmodligen så att jag går över helt från Seroquel till Haldol. Jag tycker fortfarande att det är en bra idé. Det känns som om jag blir lite mindre trött av Haldol.


Som jag sagt tidigare, så blir det vernissage för utställningen på lördag nästa vecka klockan 13.
Min mamma kommer hit på fredagen för att vara med på vernissaget, hon vill gå i Haga eller på Liseberg också men hon får väl roa sig själv om inte jag hinner följa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0