Läkarbesök

Nu har jag varit på läkarbesök! Vi kom där fram till att jag kan ta bort seroquel nu eftersom övergången till Haldol har gått bra. Det känns skönt!
Min läkare och min kontaktperson är bra folk! Jag känner alltid att jag får komma till tals och att de ser mig som en invidvid och inte en diagnos. Det är väldigt bra att ha vårdpersonal man känner att man kan lita på för psykiatrin är ju en nödvändighet för mig.
Nog för att jag mött en del nötter också, men det ska jag inte gå och irritera mig på resten av livet.
Jag är nu väldigt nöjd med den vård jag får. Jag önskar att alla hade så bra vårdpersonal som jag har, men tyvärr vet jag att det inte alltid är så.


Sen gick jag och köpte mig en ny stekpanna på Kvantum och sprang på en vän och nästangranne, trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0