Status

Det har blivit mycket prata om inre rum nu på sistonne,men det är ju inte så konstigt eftersom vår utställning öppnar i morgon.
Jag skulle egentligen varit där nu och hjälpt till, men jag har sovit lite dåligt och har ont i huvudet, så det är bättre att stanna hemma. Jag hade nog mest snurrat runt och inte fått så mycket vettigt gjort ändå.

Nu har det gått en vecka utan Seroquel och det funkar rätt bra får jag nog säga. Att jag fortsätter ned i vikt är ju inte dumt det heller och då har jag inte tränat speciellt mycket på sistonne. Annica påpekade att jag tappat i vikt i går och det gjorde mig glad!
Men annars känner jag mig rätt trött, det har nog mer med årstiden att göra än medicinbytet skulle jag tro, eller så börjar jag bli gammal.

En som än så länge idag håller sig lugn också, det är sköldis. Han solar i terrariet men det är bara en tidsfråga innan han tröttnar på det och vill ut. Den lille Herrn bli hela 27 år nästa år och då har jag haft honom i 19 år. Det är lång tid med ett husdjur och jag är så glad att han verkar må fint och är pigg trots att han är medelålders för sin art.

Han är min lille baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0