Dålig kombination

Att tvätta och ha ryggskott känns som en rätt dålig kombination, men jag får bita ihop och kånka tvätt för annars får jag nog ingen tvättid förrän nästa vecka.

Ny elmätare har jag iaf nu, det var en kille här innan och bytte den eftersom alla ska ha fjärravlästa elmätare nu.

Jag har fortfarande inte fått tag på handläggare på Försäkringskassan, men ska göra ett nytt försök snart igen.

Men, jag har iaf numera en komplett Cemetary-skivsamling! Räknar inte med demos då, bara rikiga släpp. Det kommer ju förmodligen inte fler Cemetary-skivor nu, så det känns kul att ha dem allihop.

Kommentarer
Postat av: polly

hua. har ditt ryggont inte släppt än =(((( hoppas du mår finfint imorn när du vaknar kompis! kramkram

2009-02-05 @ 22:31:59
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0