FK: den eviga följetongen...

Helt otroligt! Jag fick ta mig en handläggare på Försäkringskassan nyss!
Givetvis meddelade hon mig dock att hon inte har hand om mitt ärende längre.... som vanligt.
Istället skulle en viss K vara min handläggare (Processen-referenserna haglar in!), så jag ringde K och fick höra att hon inte påbörjat behandlingen av mitt ärende än.....
Alla papper skulle vara inne den 15de november förra året, givetvis skickades alla papper in i tid och FK har inte gjort ett piss! Jag är inte speciellt förvånad givetvis mest bara jävligt förbannad.

K påstår att hon ska hinna med mitt ärende så att det inte skall bli några problem, men visst, det tror jag på!
Jag tror på Tomten också förresten! Jag tror t o m att Tomten jobbar på Försäkringskassan!

19de Februari får jag sista utbetalningen från FK enligt det gamla beslutet. Det är alltså 1½ veckor tills dess och sen får jag säkert förnedra mig ytterligare hos Socialen för det lär ta med än 5 veckor innan mitt ärende ger någon form av beslut.

JA jag är väldigt pessimistisk.

Kommentarer
Postat av: polly

fyfan. de är ju slöare än a-kassan!!

2009-02-09 @ 16:27:31
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0