Ny skepnad

Som jag tidigare skrivit, så vart det krångel med omslaget till "Kontrollerad Galenskap".
Det innebar att jag fick spendera flera timmar med att försöka göra om det och få det att se lika dant ut som det gammla.
Det gick inte.
Jag minns helt enkelt inte hur jag gjorde när jag skapade omlaget.
Så till slut gav jag helt enkelt upp och bestämde mig för att totalrenovera omslaget och försöka gå tillbaka till min ursprungliga omslagsidé som jag då inte lyckades med. Detta dels för att den ursprungliga idén förmodligen skulle bli snyggare, OM jag lyckades med det, men även för att jag kom på hur jag skulle göra.

Jag lyckades till slut!
"Kontrollerad Galenskap" fick en nytt, i mitt tycke snyggare och profsigare omslag. Så jag mailade snubben på Vulkan och sa att NU borde dom kunna trycka boken med det omslaget.

Sen kom jag på att om jag bytt omlag på KG, så borde jag göra lika dant med "Ljuva hem!". Så det gjorde jag på direkten, medan jag fortfarande kom ihåg hur jag gjorde.
Alltså har båda mina Vulkan-böcker nu ny skepnad! Om än med samma bilder, fast använda på ett annat sätt.
Men innehållet är givetvis detsamma, vill jag påpeka.

Jag är riktigt nöjd med de nya omslagen. Så fort jag får pengar, dvs om två veckor, så ska jag beställa hem böckerna så att jag ser hur det blir i verkligheten.


PS jag vet fortfarande inte vem som beställt "Kontrollerad Galenskap" i hårdpärm, men jag misstänker min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0