Ryggont

Inte nog med att man är schizofren, nu känner jag mig även halvt invalidiserad av ryggont.
Smärtan sitter runt Ischias-nerven, så den har nog kommit i kläm lite av någon anledning.
Varför vet jag ej, jag har inte gjort några konstiga lyft eller något sådant.
Det är bra att röra på sig om man har ont i ryggen, men promenaden i går kanske var lite väl mycket då ryggen är sämre idag.

Handläggaren på FK är tydligen på sammanträde igen, fick jag veta av det automatiska meddelandet.
Jag borde nog lämna mitt nummer, så att hon kan ringa upp, men jag vet ju av erfarenhet att en del personer på FK uppfattar "Kan du ringa mig på ...." som  "Ring mig INTE och hör aldrig av dig för jag bara en simulant ändå".
Dessutom så är det väldigt jobbigt att gå och vänta på ett samtal, speciellt när man har telefonfobi vilket jag har, för då kan man inte slappna av alls under "kontorstid".


Ni som väntar på ett nytt nummer av "Inblick - i Inre Rum", behöver nog inte vänta så länge till. Det är på gång!

Undertecknad har bidragit med en bild och en artikel om forna behandlingsmetoder inom psykiatrin.


Kommentarer
Postat av: polly

usch stackars. det är ju skitjobbigt o ha ont i ryggen. sjukgymnast skulle nog säga att du ska röra på dig så mycket du klara endå. peppeppe. kram

2009-02-03 @ 15:12:22
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0