Artikeln blev klar

Igår lyckades jag får klart min lilla artikel om forna tiders behandlingar inom psykiatrin till "Inblick  - i Inre Rum".
Jag blev inte helt nöjd med den, men det blir jag ju sällan, dock lyckades jag hålla mig till ämnet iaf och inte gå in på en massa andra saker som förvisso är intressanta och relevanta, MEN jag skulle ju skriva en artikel och inte en avhandling.

Sen var jag ute och promenixade i 30 minuter för vädret var rätt ok, även om det var molnigt så kändes det som om det var lite vår i luften faktiskt. Vore trevligt med mer promenad i dag, men regnet hänger liksom i luften så jag känner mig inte så otroligt peppad.

Jag hoppas på brev från Försäkringskassan idag, något slags besked om min aktivitetersättning eftersom det gamla beslutet bara sträcker sig till Februari. Så dom BÖR ta ett nytt beslut ungeför nu, men FK har lite problem med vanföreställningar och allmänt förvirringstillstånd, så risken finns ju att jag får kontakta Soc snart.

Kommentarer
Postat av: Gisela

Hi!

Skönt att se att det är någon som lever och arbetar för IR. Och Du....Du skriver ALLTID BRA artiklar i Inblick!!



Stå på dig för du är bra!

P.s. Roligt med din syster och det positiva beskedet! D.s.

2009-01-29 @ 15:01:35
URL: http://metrobloggen.se/borderlinetimeout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0