Jag ser det snöar....

Vakande tio minuter i 6 och kände mig färdigsovd, så jag ska till gymmet om en stund även om det snöar en del.
Lite snö har ingen dött av.....ja om man inte råkar ut för en lavin då, men lavinrisken i Göteborg är nog ganska liten.
Måste dammsuga idag eftersom jag får besök sen av en väninna. Sen får jag nog dammsuga en gång till eftersom hon ska klippa topparna på mitt hår. Som tack får hon mat, lax blir det. Ska bli trevligt, hon har inte varit hemma hos mig innan då vi brukar springa på stan när vi ses.

Nästa vecka drar Inre Rum i gång igen!
Det bidde ingen nummer 4 av Inblick, helt enkelt eftersom vi inte hann. Bättre att göra en bra tidining och ta sin tid, än att slänga ihop något halvdant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0