Skriverier

I dag har jag skrivit en del, fast inte på den artikeln som jag borde skriva på. Den har jag stora problem med, måste avgränsa mig i den en hel del och just nu fungerar avgränsning inte speciellt bra. Men, det är svårt att skriva om en del behandlingsmetoder inom den gamla psykatrin utan gå in på varför man trodde att en del behandlningar skulle fungera och då hamnar vi vips in i gammal grekisk filosofi och läkekonst. Men det är ju inte det artikeln ska handla om egentligen....
Det är väldigt lätt att spåra ur ibland.
Så, istället har jag skrivit lite självbiografiskt, för där behöver man inte avgränsa sig på samma satt.

Drinkkvällen i går vart trevlig, blev dock bara en drink med alkohol för mig, det fick räcka.
Vi så "Dr.Horrible" och den var väldigt bra, rolig och lagom lång för mig, dvs 45 minuter. Jag har svårt att koncentrera mig på film och sånt som är mer än en timme.
När jag kom hem vid halv 12, var det ett riktigt jävla liv i en lägenhet på min gata. Dom spelade techno så det hördes i hela grannskapet, stackars de som bor i samma hus och tur att det inte var nån av mina grannar.
Jag misstänker att festprissarna fick besök av störningsjouren och kommer att få en del klagomål på sig.
Ibland undrar man verkligen vad folk tänker...."Om jag sätter stereon på maxvolym, så kommer grannarna att älska mig för att jag delar med mig av min underbara musiksmak!"
Eller inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0