Semester

Det har varit lite dåligt med bloggeriet på sistonne, men det är nog tillfälligt. Jag behöver lite semester ibland.

I dag har föräldrar, bror och brors tjej varit här. Det var trevligt och jag fick visa upp mitt nya, fräscha vardagsrum.
Dessutom fick jag frysen och skafferiet påfyllt och det är bra det. Frysen var rätt tom.....
Jag har även tvättat, så nu är jag lite seg.

Brodern och tjejen åker till Malaysia i morgon, så man får hoppas att resan och vistelsen där blir trevlig.
Själv är jag ju inte så mycket för att resa, speciellt inte utomlands, men jag kan tänka mig att besöka London igen....nån gång. I så fall ska jag ha så lite packning som möjligt, så att jag kan köpa en massa böcker.
Men, då regeringen nu skall sänka prisbasbeloppet, vilket ligger till grund för min inkomst, så lär det inte bli nått London den närmsta tiden iaf.

Sist jag var i London var en skolresa för 10 år sedan, vi var där 6 dagar om jag inte minns fel och det var väldigt trevligt.
Mina klasskompisar fick nästan slita mig ut ur bokhandlarna. Efter 2 dagar ropade dom NEJ så fort vi gick förbi en bokhandel och jag tror jag fick med mig ett 10-tal böcker hem ändå.

Kommentarer
Postat av: polly

hehe. coolish! var det med gymnasiet du var i london? =)

2009-07-14 @ 06:06:33
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0