Färdigmålat!

Nu är vardagsrummet färdigmålat. I morgon sätter dom upp tapeten som jag valt till fondvägg.
Förhoppningsvis kommer mattläggarna tidigt i nästa vecka och sen är allt klart. Eller ptja....mitt jobb återstår då.
Att ställa alla möbler på plats, packa upp böcker och grejer.
Hoppas att det hinner bli hyffsat färdigt innan Hannah och hennes mamma kommer på besök. De kommer på torsdagen nästa vecka och det ska bli galet kul att träffas! Har inte träffat Hannah på flera år eftersom hon nu bor i Syd Afrika och det är ju lite långt dit.

Verkar som om jag blir av med mina gröna gardiner också. En vän är lite sugen på dem och de skulle nog bli fina hos henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0