Föredrag i morgon

I morgon håller jag föredrag för folk som arbetar på Stadsmissionen, givetvis med mina kollegor i InreRum.
Jag känner mig inte helt förberedd, men det gör jag ju aldrig så det ska nog gå vägen. Föredraget är på eftermiddagen, vilket är bra för då finns det inte någon större risk att jag försover mig.


Jag har också upptäckt Keso Äpple-Päron-Vanilj. Jag var ganska skeptisk till denna nymodighet först, men nu får jag erkänna att jag tycker att det är otroligt jäkla god.
De senaste dagarna har jag levt på pastasallad och keso. Detta pga värmen och det faktum att jag har väldigt svårt för att få i mig mat när termometern passerar 25 grader i skuggan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0