Golv

Nu var mattläggarn här....till slut. Han sa att det inte alls är bäst att lägga om halva golvet, utan att det går att bara lägga hörnet där mattan är bortriven och köra med specialfog. Han ska ju vara expert, så vi får väl hoppas att det det funkar.
Han skulle försöka hinna med det i morgon. Vore väldigt bra om han hinner så det blir gjort innan Hannah och hennes mamma kommer. Inte för att jag kommer att hinna göra iordning i vardagsrummet speciellt mycket ändå, men iaf.

Men, eftersom han bara kommer att lägga i hörnet så kan jag iaf börja göra iordning. Tex hänga upp mina nya gardiner och lite sånt. Jag fick ned gardinerna själv, så då borde jag kunna få upp dom också.....

Kommentarer
Postat av: polly

tack för skruvarna =))

2009-06-24 @ 09:32:00
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0