Helgnöje

Mitt helgnöje denna helg har bestått av sömn, sömn och lite mer röjande i vardagsrummet.
Det är helt otroligt hur mycket grejer jag lyckats peta in i sovrummet! Det är som tetris - fast på riktigt!

röjt


Så ser det ut nu. I morgon kommer det målare som ska måla taket.


Jag funderar på att försöka skilja mig från en del böcker. Det tar verkligen emot men vissa böcker kommer jag inte läsa om och har heller inga sentimentala kopplingar till. Men, en del gammal kurslitteratur borde jag kanske försöka sälja också, men det känns inte kul alls fastän jag vet att jag borde.

Hade jag varit en sån där Tradera-person, så hade jag lagt ut dem där, men nu är jag ju ingen traderaperson.


Kommentarer
Postat av: Margareta Lindgren

Jösses!

2009-06-14 @ 22:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0