Nytapetserat!

Yes! Nu är tapeten uppe!  Snabba målare kan jag säga!

tapet


Den är mycket finare i verkligheten givetvis och rummet ser större ut nu tack vare den djupblåa färgen.
Ränderna är silverfärgade och speglar lite svagt ljuset från fönstren på ett fint sätt.

Så, nu är det bara golvet kvar och det lär väl bli i nästa vecka, förhoppningsvis i början av veckan.
För sen kommer Hannah!

Det har blivit mycket renoveringstjat här i bloggen på sistonne, men jag bloggar ju om mitt liv och det har nu bestått av väldigt mycket renovering.
Det tär en del på mig med renoveringen och vissa stunder har varit riktigt jobbiga, men jag överlever.
Livet är inte en dans på rosor.


Kommentarer
Postat av: Margareta Lindgren

Snyggt!

Nu är vi i Stockholm.

2009-06-17 @ 18:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0