Ordning

I går tog jag lite tag och började iordningställa vardagsrummet mer. Plockade upp cd-skivor och möblerade lite, det var svettigt kan jag säga, även om vardagsrummet är på den svala sidan av huset. Klar blev jag då rakt inte!
Det är en hel del att plocka med, men jag måste som tur är inte göra allt med en gång även om jag skulle vilja.

Det var svårt att sova i natt.....28 grader i sovrummet var det när jag gick och lade mig.....lite väl mycket för min smak.

I dag måste jag till banken. Mitt betalkort vill inte fungera riktigt, så magnetremsan är nog kaput.
Snart måste jag även till passmyndigheten och skaffa mig ny legetimation, får kanske ta det i morgon då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0