Fullt ös på Inre Rum

I går var vi ovanligt många personer samtidigt på InreRum, dessutom möblerade vi om lite, så det var en gnutta kreativt kaos helt enkelt.
Det är väldigt kul att se Inre Rum utvecklas. Jag har ju varit med sen starten 2007 och tycker att Inre Rums utveckling är väldigt bra och intressant. Jag tror att Inre Rum behövs!
Mer info om Inre Rum hittar man på hemsida: www.inrerum.com

Jag ska förmodligen bygga upp min medicinska labyrint igen, för Inre Rums utställning. Hur det blir rent praktiskt återstår att se, för vi måste i så fall "glasa in" labyrinten så att pillrena inte går att nå och inte trillar omkring på golvet om limmet släpper. Jag får ta ett snack med vår "byggare" Ulf.

labyrint

Medicinsk Labyrint


Efter Inre Rummandet traskade jag hem i vårsolen, det var en härlig promenad.

Kommentarer
Postat av: polly

hehe. bästa vore ju om de kunde ligga ner i nån monter =)

2009-03-18 @ 15:41:48
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0