Mera sol!

Vi har haft en härlig vädervecka i Göteborg nu. Det är så skönt att kunna gå ut utan vinterkappa!
Förvisso innebär det också att min vilding till sköldpadda väcker mig vid 8 på morgonen genom att möblera om terrariet.
Charmigt? ja, men kanske inte på söndagar.....
Nu har han fått käk och är mätt och glad. Trodde att han skulle ta det lite lugt efter maten....men icke! Han kör maratonlopp i lägenheten.

I morgon ska jag intervjuas av två socionom-studenter om min syn på min diagnos - schizofreni. Det blir nog intressant att se vad de har för frågor. Det innebär dock att jag inte hinner vara på InreRum, men men så kan det gå.
Tänkte pallra mig till gymmet på morgonen, intervjun är ju på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0