Papper på beslutet!

I går fick jag papper på Försäkringskassans beslut om att jag får aktivitetsersättning ytterligare två år.
Det är väldigt skönt även om jag inte vet om jag får bostadstillägget denna månad....

Sköldis blev också glad tydligen, fast det beror nog mer på att det blir ljusar och varmare i hans fall.

putte


Så här såg han ut innan han försökte ta sig ut genom terrarieglaset.
Jag släppte ut honom i sovrummet och nu har han parkerat sig under sängen, han tycker att det är mysig där.
Så enligt Putte är det tydligen vår nu.


Kommentarer
Postat av: Bedbug

Härligt med vårtecken även om mer rörliga sköldisar inte hör till de vanligaste. :-)

2009-03-15 @ 17:04:51
URL: http://enverklighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0