Pustar ut!

Enligt internetbanken, så får jag 6400 kr av Försäkringskassan nästa vecka.
Det torde innebära att min ansökan om Aktivitetsersättning har gått igenom!
Men, bostadstillägget är inte klart än. Så med min hyra på 4300 kr blir det tufft nu.
Jag inser redan att det inte kommer att gå ihop, eftersom jag måste betala gasen och hemförsäkringen också, sammanlagt 900 kr. Apoteket 160 kr också....

Så, jag får vända mig till föräldrarna tills bostadstillägget är behandlat.
Tur att jag har snälla föräldrar med bra ekonomi.
Att jag kanske kommer att få bostadstillägg för Mars retroaktivt, hjälper ju inte just nu liksom.

Men jag är lättad, mycket lättad!

Kommentarer
Postat av: polly

ååå gu va skönt!! jag sa ju att det skulle lösa sig!! KRAAAAAAAAM

2009-03-12 @ 18:41:54
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0