Sur men lite kreativ

Efter en dålig natts sömn, pallrade jag mig upp vid 8. Det regnade lite och jag suckade.
Nu suckar jag ännu djupare för regnet övergick till snö.

Nåja, i fredags fick jag en kokboks-idé! Den började som ett skämt, men min polare Magnus tyckte att det var en bra idé.
Jag tänker inte avslöja idén än dock! Jag insåg snabbt att jag inte kan skriva en kokbok helt själv, jag är för dålig på att laga mat, men jag har en vän och nummera granne som kan det där. Henne ska jag definitivt tjata på lite, jag tror att hon skulle tycka att det är en intressant idé.
Vi är rätt kloka var och en för sig, men slår vi ihop oss så blir vi en snyggare version av Einstein!

Kommentarer
Postat av: polly

ah. kul! hoppas på lite veggierecept åså!!

2009-03-02 @ 19:56:50
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0