Kast med liten mobiltelefon

Jag har mycket god lust att kasta min mobil ut genom fönstret just nu. Men, det ska jag inte.
Inte nog med att den stänger av samtal ibland, nej, ibland när jag får sms säger telefonen inte ett pip vilket givetvis gör att jag missar smsen. Min telefon är av vikbar sort och när jag får sms skall en blå ikon blinka på utsidan av telefonen, den skall också pipa lite och vibrera, men det skiter den fullständigt i ibland.
Det är mycket irriterande. Det där med att ikonen inte lyser är inte mitt fel, den krånglade innan jag tappade mobilen i golvet.

En gång för några år sedan, när jag bodde i Landala och kom från affären, så ser jag något komma flygade genom luften och landar på asfalten en bit från mig. Det var en Sony Ericsson-mobil och jag tyckte att personen som kastade den överdrev lite i sin frustration, men nu kan jag nog mer förstå personen som kastade ut mobilen.

På fredag får jag pengar och då blir det nog en sväng till Elgiganten för att inhandla en Nokia 2680 Slide, som jag kikat på. Sen får min motorola gå i pension eller så ska jag leka kast med liten telefon.
 

Kommentarer
Postat av: psyk

tja det här har du redan sagt,

men jag skulle behöva ev. diagnoser du har till diagnossidan. Kolla gärna in bloggen..

Kram kram! Psykos

2009-09-14 @ 20:40:03
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0