Ikead

N hade bil över helgen från bilpoolen, så vi bestämde oss för en tur till Ikea i brist på bättre söndagsgöromål.
Vi var tydligen inte de enda, för Ikea var ganska så fullt med folk men det gick bra. Vi hittade en del mindre saker, dock ingen ny lampa till N men väl en fönsterlampa till mig i samma stil som min golvlampa.
Jag hittade också en väldigt mysig pläd och lite förvaring. Givetvis åt vi också ikeaköttbullar!

Sen åkte vi hem till mig och drack kaffe, N fick beskåda, beundra och provsitta min fotölj, men sen la hon sig i soffan och höll på att somna. Det är jobbigt att besöka Ikea!


Annars har det inte hänt så mycket direkt.
I dag är det måndag och jag ska till psykologen, det är näst sista gången innan han går på semester.

Nu är det bara 1,5 veckor kvar tills jag sticker till Malmö! Det ska bli trevligt att träffa lite gammalt folk jag inte sett på lääänge, men det blir också en del nytt folk. Jag ser verkligen fram emot detta! Jag har inte varit i Malmö på flera år nu och jag bodde ju där en kort tid för 10 år sedan innan jag hamnade i Eslöv. Malmö är en mysig liten stad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0