Malmö!

På torsdag åker jag till Malmö och umgås med gamla och nya bekanta!
Det ska bli jättekul men jag har lite resfeber måste jag säga.
Vädret ska iaf bli rätt bra, enligt SMHI.

Jag har redan börjat packa lite, så att jag inte glömmer något viktigt men det gör jag säkert ändå.
Sen får man hoppas att tåget går som det skall också, så att jag verkligen kommer fram!

Jag kommer tillbaka sent på söndagen, eventuellt med några bilder från vackra Malmö.

Jag har inte varit i Malmö på....4 år tror jag....så det ska verkligen bli kul! Malmö är en mysig liten stad.
Jag bodde ett tag i Malmö för 10 år sedan, så jag är ganska bekant med staden även om min glömska gör att jag inte direkt har stenkoll på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0