Sista chansen?

Jag funderar och har funderat lite på mitt liv och vad jag vill göra med det.
Nästa år i april går min aktivitetsersättning ut och jag behöver då söka annan ersättning från FK i så fall.

Jag funderar nu på om jag ska försöka, läsa f ö r s ö k a, plugga lite. Jag har egenligen inget att förlora på det utom lite självförtroende möjligtvis.
Det jag då funderar på är omvårdnad på deltid, för heltid kommer jag inte klara det är jag väl medveten om. Det kan ju vara värt ett försök och dessutom intressant.
Skulle jag mot all förmodan klara det kommer jag kanske aldrig få nått jobb, men då har jag iaf lite utbildning. Det känns som en utmaning värd att ta och det är lite sista chansen innan jag ev. blir panchis.
Men det återstår att se om det går att lösa med FK och sånt.


Kommentarer
Postat av: ALexandra

Jag tycker du ska ge studierna en chans, för jag tror att du klarar mycket mer än vad du tror (som du skriver, en självföroendegrej mer. Nu kommer detta från mig som slitit ut mig på mina studier, fast det har ju haft med annat att göra också. Jag ser dessutom ingen anledning till varför du inte skulle få ett jobb?? Du är snäll, trevlig och intelligent och det passar perfekt i de flesta yrken. :)Vet andra som löst detta med FK. KRAM!!

2010-05-24 @ 11:11:59
URL: http://witchinakitchen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0